srijeda, 22. srpnja 2015.

Vrijeme prijelaza

Slike koje do sada nisam objavljivao,  niti ih na neki drugi način pokazao javnosti. Započeo sam ih kao dio nove serije i radio na njima prva četiri mjeseca 2015. dok ih nisam smatrao dovršenima. Nakon nekog vremena napokon sam započeo slikati treću, sliku koju sam od početka imao u planu, da bih nakon nekoliko dana shvatio da to nije to, da ne mogu nastaviti s njima i da ideje koje mi se sada razvijaju ni na koji način ne mogu biti povezae s ovim slikama. Shodno tome, vjerovatno mi neće poslužiti za neku skorašnju izložbu, osim ako to bude izložba od dvije slike. Nakon početnog premišljanja što dalje, kako da se iskupim za utrošenu trećinu godine na nešto što nema (trenutno) budućnosti odlučio sam ove dvije slike ostaviti po strani da čekaju svoju priliku (da možda osjetim potrebu da im stvorim društvo ili dobijem dobru ideju kako ih za nešto drugo iskoristiti) a u međuvremenu ih pokazati ovim putem, jer bez obzira na sve, ovo je(meni, subjektivno/objektivno) najbolje što sam naslikao do sada.
Mjesto prelaska, 145x220 cm

U nastojanju, 210x115 cm

Nema komentara:

Objavi komentar